Fikriyee Arkadaşlar merhaba 8haftalik hamileyim batman da onerebileceginiz doktor var mı yeni tasindik bilgim yok
Gurbetci_biriii Fikriyee ben medikalpoıntte Op. Dr. Türkan kaya şakar’a gidiyorum gayet iyi son günlerim gebelik başından beri onunlayız 😇
Gurbetci_biriii Aysesener1 bana daha önce normal doğum da sezeryanda 22bin demişlerdi ama salı günü gün alıcm ozaman netleşir☺️
Aysesener1 Gurbetci_biriii merhaba doğumunuz oldu mu acaba, umarım sağlıkla kucağınıza almışsınızdır, doğum fiyatı nedir acaba söylediğiniz hastanenin