6+1 deyim. Sabah 6 da sağ kasık ağrısı uyandırdı şiddetli bıçak saplanır gibi yaşayan var mı bulunduğum yerde hastane yok yardımcı olur musunuz yaşayan anneler bende kistte var ama zararsız demişti doktor neyden kaynaklı olabilir daha önce böyle bir ağrı yaşamadım endişeleniyorum ilk gebeliğim kanamam yok