Miniklerinannesiyim bişey diyimmi bende oğlumun adını Kerem ali koyduğumda herkes ayy bu nasıl isim, çok ağır bir isim, vs konuşuyordu hemen hemen etrafımdaki herkes karıştırıyordu biri Ali Kemal, biri ali haydar, bir kemal ali, diyodu ben her defasında oğlumun ismi Kerem ali lütfen değiştirmeyin diyodum ve zamanla herkes alıştı, kulakları aşina oldu şimdi herkes Kerem ali diyor alıştılar isme,artk Kerem ali ismi çok yakışıyor diolar sevdiler. Oğlum 3 yaşında.ağır isim diolar ama bu çocuklar hep bebek kalmıyorlar ki büyüdükçe isim üstüne oturuyor bu yüzden içinize sindiyse onu koyun sonra pişman olabilirsiniz