peaceandlove Herkese selam… 18 haftalık hamileyim ve bu aralar zihnimle baş edemiyorum. Sürekli geleceği düşünüyorum sürekli ağlayasım geliyor kendimi toparlayamıyorum :( bebeğim olunca ne yapıcam ya yine böyle olursam aslında psikolojik olarak çok hazırdım bu bebeğe ama şu an neden böyleyim hiç anlamıyorum ailemden de uzaktayım çok yalnız ve darda hissediyorum 😭 geçiyor mu bu hisler umarım geçiyordur yoksa ben deliricemm galiba
Ecekrk peaceandlove tamamen hormonlarınızla alakalı ben uykuya çok düşkün biri olarak korkuyordum ya uyanamazsam ya aç kalırsa vs vs diye şuna beşik başı bekliyorum sabah olsun birileri uyansınlar ben uyuyayım diye Allah dağına göre kar veriyor hiç kendinizi sıkmayın zamana bırakın zamanla düzeniniz olur bebeğiniz size uyar siz bebeğinize kendi ritminizi bulur yetersiniz bebeğinize
_Nohut_ Haftaya dogum yapacagım, Aynı duygular içindeyim, Zamanla geçer diye umuyorum, Kimse anneligi anne karnında ögrenmedi herhalde, Elbet bizde yeteriz 🫶🏻
Ecekrk peaceandlove olur kimse anasının karnından bilerek çıkmıyor ki zamanla yaşaya yaşaya öğreniyoruz sizin bebeğiniz sizi seçmiş demekki onun için en doğru kişi sizmişsiniz 😊
Ecekrk peaceandlove o sizin tatlılığınız teşekkür ederim Allah bebeğinizle beraber uzun mutlu sağlıklı bir ömür nasip etsin inşallah