miyopmom Sedaerva03 benim dakikalar biraz oynamaya basladi bi azaliyo bi cogaliyo gibi sanci sureside bazen uzun bazen kisa gibi :(
Zuluss Sedaerva03 doğum sancısı sanki aniden bir kaç saniye bir şey sokuyormuş gibi oluyor ve doğum yaklaştıkca bu durum uzayabiliyor
Zeynep6095 Sedaerva03 gözün aydınn canımm darısı bizim başımıza inşallah anlatt süreçlerii kaç cm açlmayla gittin nasıl geçtii 🥹
Sedaerva03 Zeynep6095 ben 2 cm açılmayla gittim gece 4 ten akşam saat 9 buçuğa kadar sancı çektim kendi sancılarımı ama halim kalmadığı için sezeryana alındım ☺️ Rabbim doğuran herkesin yardımcısı olsun ben normal doğuma dayanamadım
Asu_moi Busra3590 kasıklarınızdan bişey sıkıp bırakıp belimizden kasığınıza doğru vuran bi ağrı mı bende cekiyorum uykumdan kaldırdıda :(