Nur_budak boğaz enfeksiyonu geçiriyor olabilir oğlumda da yaşadım 1 hafta 39 derece ateşle uğraştık,serum taktık,antibiyotiğe başladık 2 gğn içinde normale döndü çok şükür, çok geçmiş olsun Allahım şifa versin tüm yavrulara, sadece gözünüz üzerinde olsun devamlı ateşini kontrol edin. Ben hep çoraplarını ılık suda ıslatıp giydirirdim, koltuk altındaki kasıklardaki ıslak bezleri alsamda çoraplarını çıkarmazdım, ilaçlarını düzenli kullanın Allahın izniyle buda geçer