Kızlar 35 haftalık olduk ikiz gebelik yaşıyorum, yaklaşık 1,5-2 saattir karnım hep semsert. 30.haftadan beri bu durum var doktorum olacak demişti ama sanki bu değişik gibi mi anlayamadım. Sancı nasıl onuda bilmiyorum. Nasıl anlatayım bir anda makata, rahmime baskı oluyor gibi bi anda gaz sancısı oluyo gibi ve karnım taş gibi oluyo bebekler aşırı aşırı hareketli canımı acıtıyorlar resmen