Kizlar kiminin duasi derler ya sizlerden dua istiyorum…ilk dogumum doktorun ne istiyorsun dediginde ben daha agzimi acmadan bunda fitik var sezeryan olacak normal yapamaz dedi ben kaldim oyle normal dedim sonra doktor tarihe bakti yaaa ben o tarihlerde yokum tatile cikacagim sende de fitik varmis sezeryan ol rahatla dedi Kendi ailemden bile insanlar ölürsün fitigin patlat masada kalirsin dediler kimse anlamadi ,anlatamadim..simdi Ssvd istiyorum hersey iyi gidiyor bebrk asagida ,kilosu iyi ,sartlar simdilik yerinde ama bebek gelmiyor :( 3 gun sinra 40 haftalik olacagim baska sehire geldik ailemden ve esimin ailesinden kimseye demedik ,hurma ananas yuruyus merdiven cikma caylar dua okudugum ne varsa yapiyorum ,kasilma var ama sanci yok doktor 23 hastaneye gel artık dedi oyle uzgunum ki…ne olur kizlar bana ,dua edin bu yaziyi yazan kiza Naime kuluna saglikla ,normal dogumu yakin zamanda nasip et diyin keske duygularimindaha uzun yazabilsem …ama duanizi eksik etmeyin ne olur cok ihtiyacim var