Kızlar doğum sancısı nasıl başlıyo nasıl hissettiriyo kendini? Tuvalet gelmiş gibi bi his yazanlar olmuş..
Gelen ağrımı yasa gercekten tuvalet vs gaz sancısımı nasıl ayırt ediliyo..Bide su yavas yavasmı geliyo nasıl bi hissi var? 38.haftadayım yavas yavas tedirginlik başladı fikirlerinize ihtiyacım var..