Melosum34 Hangi hastane burası takiplide olsanız cinsiyt söylemek zorundalar..Özele gidersebiz de sadece normal kontrol ve cinsiyet için oldugunu belirtin yardımcı olurlar yada baska bi devlet hastanesine aynı şekilde..takiplisiniz dedikleri şey dosyanız o hastane de ,o hastaneden dosyanızı baska bi devlete de tasıyabilir..Yani ultrason fotoğrafı vs önemli diil ama cinsiyeti öğrenmeniz cok önemli birde bu davranış şekliyle olmaz yazık yani..Herhangi bi görüntü vs olsa kendi doktoruma gösteriym diycem cinsiyet için ama yokmus..yakında olsanız sizi kendi doktoruma götüretim yardımcı olayım isterim ama çokta uzakmısız🙏🏻 size baska nasıl yardımcı olabiliriz acaba yani o hastaneyle olmaz işiniz zor..bana bi hastane ve doktor adı yazarmısınız bide ad soyad isterseniz ben jadtaneyle sekreterlikle görüşeyim sizin için dosyaınızı baska devlet hastanesine taşımak için?