byzkedis benim şuanlık sadece göğüslerim büyümeye başladı ilk gebeliğimde de 80 b den 90 c lere çıkmıştım yine öyle olcak herkde 😞 bi de uyku hayatta akşam 10 da uyuyamam 10 demeden pat. Onun haricinde boğazım kötüydü hastaydım biraz iyi olunca grip aşısı vurdurdum kendime kışın hasta olmayım diye ilaçta kullanamıcam oğlum 4 yaşında kreşe gidiyor o hasta olunca bana 10 kat fazla bulaştırıyor o bi kaç gün öksürüyor sonra geçiyor ben serum yemeden toparlayamıyorum😂