mervecihan benim arkadaşlarım ayarlamıştı hastane kontrolü sonrasında eve dönerken süpriz yaptılar eşimden evin anahtarını alıp hazırlanmışlar.kayınvalidemi , annemi, kız kardeşimi falan hepsini ayarlamış toplanmışlar her biride birşey hazırlayıp gelmişti sağolsunlar .Masayı evide süslemişlerdi öyle hediye alma olayı yoktu ama Doğumda getiriler zaten süprizleri yeterliydi.