mervecihan ben kasim ayinda yaptim babyshoweri🙈 masayi süsledim masada patlamis misir, kurabiye, muffin ve pasta vardi. ikramlik olarakda patates salatasi, makarna salatasi, pogacalar, su böregi, kisir, mercimel köftesi, sarma falan vardi. annemler ve görümcem falan yardimci oldular sagolsunlar. Zaten arkadaslar arasi yaptim baby showeri anneler büyükler yoktu yani. Beraber bir seyler yedik sonra süslenmis masanin arkasinda durarak resimler cekindik. Oyunlar oynadik (mesela bebek mamasi almistim gözlerini kapatik tadmalari gerekiyorki ve bilmeleri gerekti hangi tad diye) onun gibi bi cesit oyunlar var🙈 sonra beraber pastayi kestik yedik ve bana herkes hediye getirmisti oturup onlari actim herkesin icinde. yani baya eglenceli gecmisti her sey ve gün sonundada görümcemle kardesimin sevgilisi her seyi toparlamaya yardimci olmustu. 😅