defneezvrk Kızlar 1 ay önce tek kullanımlık şase antibiyotik kullandım bu idrar yolu enfeksiyonu yüzünden şimdi yine idrar yaparken yanıyor sizdede böyle sık oluyomu enfeksiyon (16+4üm kızlar)
Tomucuk12 defneezvrk canim o cok basit bir ikac yeterlu gelmemis olabilir, bi kultur ver sen idrarla ve bol su ic bu arada
CeylanAk OlmaZmı gebelik başından beri çekiyorum 29 haftalığım yine antibiyotik içiyorum 😂 tahlil ver antibiyotik kullan hafife alınacak bişey değil