Merhaba arkadaşlar 33+3 oldum bugün doktora göre 34+4 gebelik kolestazim olduğu için doktor 2 gün önce bana 37 de alabiliriz dedi suni sancı veririz olmazsa sezeryan yaparız dedi ama ben sezeryan istemiyorum normalden de çok korkuyorum ama o iğneden daha çok korkuyorum acilmam olması için napabilirim şimdiden başlamak istiyorum o zamana kadar belki acilmam olur bebeğimin kafası aşağıda ztn bide alaturka tuvalet kullandığımız için de sürekli bı baskı yapıyorum gibi korkuyorum bebeğe zarar verilck diye yardımcı olursanız sevinirim 🙂