Melikee56 Allah yardımcınız olsun..Maalesef ben de astım hastasıyım..Ne yazıkki nefes ilacı kullanıyorum mecburum cunku..Yazın sıcak ve nemden iyice kötüledim..Şimdide 38. Haftadayım gecen hafta gecirdiğim griple kalan öksürük aşırı zorluyo bi yandanda bebeğin baskısı..Son haftaalrda cok daha zor..Sana tavsiyem hemen bi gögüs hastalıkları uzmanına git bebeğe en az zarar vericek ilacı veriyolar sana,sonra kadın doğumcuna danışır zor anlarda kullanırsın..Cunku bana 2 doktorumunda söylediği burda önemli olan fayda zarar dengesi annenin nefes alamayıp bebeği zorlaması cok daha tehlikeli,allah korusun oksijen seviyen vs düşerse..Grip oluncada gittiğim kulak burun boğazcı prof dediki bu kullandığın ilacı erken doğum yapıcak olan annelere bebeğin ciğerleei gelişsin diye bile veriyoruz hiç bi zararı yok korkma..Siz geciktirmeden kendinizi de zorlamadan doktora gidip ilaç baslayın bence🙏🏻