BirAskMasali1323 ben özele gidiyorum ,
Ama kesinlikle bende aynı şeyi düşünüyorum ve eğer açılmam olmaz ise suni sancı istemiyorum
Zaten açılmam yok o ağrıyı çekeceğim yine olmayacak daha sonra sezeryana girmiş olacağım o yüzden halen bir sürü şey düşünüyorum aileme de söylüyorum eğer size de sorarlarsa izin vermeyin diye 😞