Merhaba kızlar. Çok kuru bi cildim var özellikle hava birden soğuyunca tahriş oldu yanıyor. İnternette her kremin kullanılmaması gerektiği yazıyor. Siz hangi nemlendirici kremleri önerirsiniz ayrıca hyalüronik asit kullanılıyor mu hangi markalar güvenli ???