Adus Kızlar dün 10. Günümdü teste silik pozitif gördüm yarın tekrar yapıcam pozitif görürsem eğer hala iğnenin etkisi olabilir mi yarın 12. Günüm
Zeliha1818 Adus Test gününü bekleyin derim 3 kere aşılama yaptırdım hep test yaptım pozitif çıktı en doğrusu kan testi çatlatma iğnesinden kaynaklı oluyormuş
Byzz61 Olabilir canım ben 12. Günde pozitif gördüm tam 15. Günde adet oldum ama. 15. Günü beklemeni tavsiye ederim