Merhaba Arkadaşlar
Evim öyle dağıldı ki. 36 haftalık hamileyim. Beşik kurulumu, bebeğin kıyafetleri için çekmece boşaltmak derken evim çok dağıldı. Giyinme odam berbat halde. Aslında yarım güne toplarım ama o kadar üşeniyorum ve gözümde büyüyor ki. Eğilmek doğrulmak baya zorluyor artık evet ama itiraf ediyorum istense yavaş yavaş halledilir. Çamaşır kuruttum kurutmanın içinde süzülüyorlar şu an. Önerilerinize ihtiyacım var.