Cuma günü kontrolüm vardı nstye girdim ancak sancı veya kasılma çıkmadı doktorum da 10 gün sonra gel dedi yani 37+5 te gitmiş olacağım hem de çatı muayeneni yaparız dedi bebeğimin başı haftalardır aşağıda ancak kanala girmemiş hareketlerimi yapıyorum, yürüyüşlerimi de ihmal etmiyorum inşallah vajinal doğum ile sonuçlanır ne düşünüyorsunuz ????