kaderrkarrtal bütün testleri yaptım hatta takipli olduğum doktor bakıyordu onların cihaz belki bozuktur diye başka hastaneden de baktırıyordum bide devlete gideyim diyordum hepsini de yaptım 😂
Sorun çıkmayınca biraz rahatladım en son kontrolümde artık bebeğim tam hareketlenmişti doktor da her şey çok güzel dedi hareketlerini görünce rahatladım açıkçası bir de aklıma her kötü şey gelince dua ediyorum
İlk günler daha kötüydüm her şey kafama takılıyordu büyüyünce alıştım sanırım