Merhaba arkadaşlar bu ay aşılama denemiştik maalesef negatif oldu ondan mı sanmıyorum ama adetim biteli 7 gün oldu dün ve bugün sanki yerleşme kanaması gibi çok az pembe ve bugün kahverengi akıntı geldi çok şaşırdım. Çünkü benim regl öncesi oluyor enfeksiyonda falanda mı böyle olur