Kızlar ben bu gün tam 38 haftalık oldum iki gündür belime ağrı vuruyor ve bebeğim çok hareketli belime vurması sancıdan dolayı mı nası oluyor hiç bilmiyorum doktora gitmedim pazartesi günü kontrolüm var o zaman gideceğim rabbim hepimize kolaylık versin su gibi doğumlar nasip etsin benm gibi olanlar fikirlerini paylaşabilir mi