Benim de Perşembe günü normal adet gibi başladı ve gebelik sonlandı. Son adete göre 5+1 di. 4+2 de 61 değerle öğrenmiştim. Değer düşüktü yani.
Aşırı ağrı oldu acile gittim ama buna düşük yapmak demiyorlar, normal adet görüyorsun diyorlar. Hiçbir şey yapmadan gönderdiler. Bari bir ağrı kesici verseydiniz dedim yapacak bişey yok regl ağrısı o dediler. Ama ben kese düşene kadar öldüm öldüm dirildim 😊 pıhtı ile kese formunu ayırt edecek kadar inceledim. Pıhtı da attım, sonuçta rahim kalınlaşması oldu o bozuldu falan. Ama pıhtı koyu renkli kan öbeği, dağılıyor. Kese öyle değil. Kesenin formu başka, ve kese düşene kadar şiddetli ağrı kesilmiyor. Bu ilk değildi benim için, çok zor. İki sezaryen doğumum var, vajinal doğumu hiç bilmiyorum ama böyle erken haftada düşük yapmak da gerçekten çok zor.