yeni_anne2 Kızlar 20 hafta olduk ama ıkı gundur yediğim gibi karnim şişiyor yaşayan varrr mıı normal mıı bu durum hazımsızlık mıı
Evrimnbe yeni_anne2 23 bende aynı şekildeyim sabahları karnım normal su içsem 9 aylık oluyorum çok şişiyor ve sertleşiyor
nununundunyasi yeni_anne2 eskisi gibi bol keseden porsiyon yiyemiyoruz o haftalardan sonra bebek mideye kadar çıkıyor mide göğsünüzün altında bi yerde sıkışıyor ve biz 1 öğün dolu dolu yiyoruz hâliyle sindiremez hâle geliyoruz az ve sık beslenmek tek çözümü 🙏🏻
yeni_anne2 Defnezumramom cok rahattım bu zamana kadar hanı önceden yediğimden fazla aşırı da yemiyorum aynı şekilde miktarda yiyorum ama ıkı gundur yedikçe sişıp kalıyorum artik ne zaman geçerse 😔 @Aeell
Defnezumramom yeni_anne2 benim son haftalarda böyle oluyordu erken başladı ya 30dan sonra böyle oluyordum ben
Baby_B yeni_anne2 Yemek ile icecek iciyorsaniz ondan olabilir Ben 18.haftadayim kendimde onu farkettim Sıvı alimini yemek sonrasina birakiyorum oyuzden
yeni_anne2 nununundunyasi dahaa az daha sık yapıcam artık fazla yemiyordum zaten artık daha az az yiycem tesekurler sagolun
Tuba5252 yeni_anne2 ben 15 haftalık hamileyim ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri karnım şiş çok acayip gerçekten ben bir çözüm bulamadım 😪😪
Rabiamina yeni_anne2 sofradan aç kalkmayı öğreneceksin yavas yavas. Bir iki saat sonra tokluk hissi gelecek. Birden bu sürece geçince geceler bile haram olmuştu bana.
Ssssserapppp yeni_anne2 29 haftadayim. Hamileligimin ilk zamanlarından beri öyleyim . 2 hafta önce şeker çıktı ve diyete başladım. O günden beri aşırı rahatım. Beslenmeninizi gözden geçirin isterseniz.