ssevilmommy benim yaşadığım yerde kimsem yok. Herkes farklı şehirlerde. Kayınvalidem zaten yok. 🤷🏻♀️ Burada arkadaşlarım ve komşularım var.
Oğlum 3,5 yaşında. Arabamız yok.
O yüzden şöyle bir planımız var: Doğum gündüz olursa; Sancım başlayınca evde olucam. Nişanım geldikten snr doktorla haberleşip gel derse, doğum çantası, puset ve oğlumu alıp taksi ile kliniğe gidicem. Bu arada eşim de motorla kliniğe gelecek. Onun çalıştığı yer kliniğe daha yakın olduğu için bizi karşılayıp oğlumuza bakacak.
Eğer gece olursa zaten eşim evde hep beraber taksi ile kliniğe geçicez. 🤷🏻♀️
Oğlumu kimseye bırakmak istemiyorum. Güvenip güvenmemek bir tarafa, hamileliğin başından beri kontrollere, muayenelere, her yere bizimle geldi. Sürecin sonunda da uzakta olsun, beni kardeşini merak etsin istemiyorum. 1 kat aşağıda, 1 kat yukarıda, bi kapı arkasında olsun. Kardeşi doğunca hemen görsün istiyorum 🥰