Selvi61
Çok değişik yani bugüne kadar hiç böyle bişey yoktu eşime dahi tahammülüm yok bişey diyor cevap vermek istemiyorum konuşmak bile istemiyorum beni bı salın yanlız bırakın diyorum. Herşey batıyor resmen gözüme. Doğumdan hiç korkmuyorum en ufak bir korku yok icimde kayınvalidem her gün arayıp varmı bişey diye soruyor ya niye soruyosun arkadaşım olsa zaten ilk sizin haberiniz olur. Her gün aranıp varmı bişey sancın var bak korkma sakın sakin ol diyor korkmuyorum rahatım dedikçe inatla korkma bak diyor bu bile sinirlerimi çok bozuyor deli gibi bişey oldum 😁