Cimcime30 Kızlar ben bugün normalde Regl olacaktım olmadım test dün yaptım negatif geç döllenmeden şüpheleniyorum iki gündür vajına da kaşıntı var beyaz akıntı var sebebi hamılelık mı bırde Suan ilaç olmadan nasıl gecer
Cimcime30 Nigar882 ıkı gündür oldu ya kafayı yücem geçer dedın pazartesı doktora gııdcdm Regl olmadım bugün bat tı ennson kaşıntım ilk gebelıgın de oldu
Cimcime30 Nigar882 ya BıDe bıse sorucam 5 Ekim yumurtlamaydı bnm kesın 14 gün sonra Regl oluyoruz dımı gecıkme olur mj
Nigar882 Cimcime30 tabiki gecikmeler bedenden bedene değişiyor. Bende 1 ekimde oldu ama reglim 16 ekim geldi