8 Kasımda sezaryen ile doğumum gerçekleşecek inşallah. Doktorum Spinal mi epidural mi karar ver epidural ekstra 4 bin tl dedi. Parası önemli değil benim için önemli olan doğumdan sonra hangisinin daha az hasar bıraktığı çünkü duyuyorum belimde ağrı bacağımda uyuşukluk kaldı diyenleri. Fikirlerinizi tecrübelerinizi bekliyorum