worin benim çok ateşim oluyordu terliyor üşüyordum grip dedim birşey yapmazlar dedim gitmedim öksürükte vardı Araf’ım doktoru anlattım gel dedi ateşim var deyince tabi idrarda enfeksiyon çıktı bir gece kaldım ama hala kendime gelemedim ilaç verdi kullanıyorum burnum tıkanık geziyorum böyle doğurmak çok zor olur beklesin 39 u görelim