Zeliha1_ hayır aslında onu kurusun ıslak kalirsa agri olur diye düşündüğünüz için bilinçsiz olarak yapıyorsunuz nerden biliyorsun derseniz aynı ağrıyı çektim ve sürekli hava çekiyordum içime sonra kapatinca ağrım hafifledi hergün tekrarladim disciye gidene kadar en azından beni idare etmisti