PembeLia Allah nasip ederse ikili taramaya gireceğim 14-15 hafta arası cinsiyeti belli olur mu? Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz? 😌
Arya92 PembeLia 16+6 ve kesin sonuç.ikili de ben sormadım doktor da söylemedi.zaten erken ikilide söylemek birçok kişinin kız dediler sonradan erkek dediler ya da tam tersi
Hatce06 PembeLia canım ben ikili yaptırmadım.14 haftalık oldu gecen hafta göremedi yarın birdahA gidecegım bakalım inşLh görürürm
PembeLia Arya92 Evet cinsiyet değişen çok olmuş burda şaşırıyorum doğrusu, bizim burda pek denk gelinen bir durum değil.
PembeLia Hatce06 Doktoruma tavsiye eder misiniz dedim evet dedi ikili ve üçlü yaptırcam canım, öğrenirsin inşallah.🤗
Melek__55 Hatce06 hamilelikte uzağı görmeme problemi başlamıştı şuan biraz daha ilerlermis maalesef kalıcı hasarlar veriyor hamilelik 😩
SinemErylmaz 16.haftda bende öğrendim cinsiyet kesin söylüyor doktorlar 2 li test yaptır bi benim iyi çıkmıştı ins Allah gönlüne göre verir cnm