Hilallcnvr bende de olmamıştı çok şükür Şuan 28+1 olduk hiç sıkıntı değil yani herkeste olucak diye bişey yok ben mesela 5. Haftada keseyi alttan bakarak gördüler kalp atışınıda 8. Haftada duyduk hemen paniğe kapılma korkma hamileliğini rahat geçir rabbim sağlıcakla kucağına almaya nasip etsin