Sizdenbirii1 Yamut bi doktora git canım kaşıntıya normalde gebelik kolestazı diyorlardı tahlil yapıyorlar ona göre eğer öyle bişiyse ilaç veriyorlar
Sizdenbirii1 Yamut kadın doğuma git o seni yönlendirir gerekli yere ama doktoruna bahset ilk durumunı