Aslan-47 benim yanıma suyu patlayıp gelen bi ablayı yatirmislardi ikinci gün sancilandi nst bağladılar sancı çıkmadı ama kadın bas bas bağırıyordu meğer doğum başlamış bebeğin başı çıkmaya başlamış bile nstde çıkmamıştı ama bebeğin başının çıkmaya başlama anında bi 40in üstüne çıkmaya başlamıştı onda da kontrol ediyorlardı bebeğin başı inmeye başlamış kapat bacaklarını sakın ıkınma diyip acil doğuma indirmislerdi