Arkadaşlar merhaba, geçen hafta cumartesi adetim gecikti diye test yaptım ve tesim pozitif çıktı yalniz hemen arkasından adet oldum defalarca kimyasal gebelik geçirdiğim için yine kimyasaldir dedim göğüslerim her adetteki gibi ağrıyordu ve kanamamda yine aynıydı ama bir kaç gün sonra azalması gerekirken hala yoğun kanamam vardi ve Göğüslerim daha da şiddetli ağrıyor bu arada kanamam azaldı tabi bugün 8. Gün doktora gittim doktor bir yorum yapmadı gayet rahmin iyi durumda panik yapma betan sıfırlanmis mi bakalım dedi ve betam 142.4 çıktı sizce üstüne mi görüyorum çünkü defalarca kimsayal gebelik geçirdim hiç birinde bu durum olmadı ve değerim hiç bu kadar yukselmedi adetin 3. Günü test yapardım ve sifirlanirdi, doktor Çarşamba tekrar kan ver dedi betanin sıfırlanması lazım dedi ama benim birazda olsa umudum var üstüne gören varmi yada böyle bir durum yaşayan?