Mariam2 çok geçmiş
Olsun. Allah evladınızı size bağışlasın.
hangi tür açıklık varmış? Benim kızım da 25+2de doğdu yoğun bakımda şu an.
Kızımda doğundan PDA denen açıklık vardı, ileri haftada doğan bebeklerde kendiliğinden kapanıyormuş çoğu zaman, prematürelerde ilaç tedavisi yapılıyor ancak benim kızımın üç
Kür ilaç tedavisiyle de kapanmadı ve ciğerine kan kaçağı olduğu için nefes almasını etkiledi, bağırsaklardan kan çaldığı için de hızla kilo vermeye başlayınca daha fazla beklenmesi
riskli olacağı için ameliyata alınmasına karar verildi.
Geçen cuma ameliyata aldılar çok şükür o açık damarı dikebilmişler şu an yavaş yavaş toparlamaya başladı Allah’ın izniyle her hafta eko çekerek takip edilecek dediler.
İnşallah şifa vesilesi olmuştur bundan sonrası daha kolay ve sağlıklı olacak diye inanıyoruz 🙏🏻
Tüm evlatlar içinde de bizimkiler, hayırlısıyla kolaylıkla güzellikle en kısa sürede aklen bedenen ruhen kalben her şeyiyle kalıcı ve tam sağlıkla ailelerine kavuşup, sağlıkla afiyet büyüsün inşallah 🙏🏻