Gmztrn İyi akşamlar hanımlar. Bebebao süt sağma makinesi alıp kullanan memnun kalan var mı ? Tavsiye eder misiniz ?
Gmztrn Sizdenbirii1 bir zaman sonra çekim gücünde azalma oluyor diyorlar siz ne zamandır kullanıyorsunuz
Sizdenbirii1 Gmztrn azalma olmıyo biz alıştığımız için azalma olıyo gibi geliyor ama bende öyle bi durum olmadı
Elifsari12345 Ben kiwi markası aldım. Çevremden çok önerildi. Hem de fiyatı diğerlerne göre uygun. Trendyola yazıp yorumlarına bakabilirsiniz 🌺