esrasubutay Merhaba 33 haftalık gebeyim çalışamaz raporu aldım işverene verdim. Ayakta bitiş raporunu doktor yazmadı doğumdan sonramı yazıcak? Doğum parası otomatik mi yatıcak
dudu-1 esrasubutay bende izine ayrıldım bitiş tarihi yazmıyor doğumdan sonra ikinci raporu yazacakmış doğum parası hakkında bilgim yok burada Bekleyim bende
pinarrcc Doğum olunca 2. Rapor doğum sonrası verecek doktor muhasebe rapor girince hesabınıza yatar doğum sonrası rapor biriminde de yatabilir 2 parça olarak ta yatabilir