yamacinannesi Kızlar biraz uzun olucak hakkınızı helal edin şimdiden😇 klasik olucak ama bende sonunda buraya yazabildim kendi hikayemi😊 en baştan anlatacağım ki tüm polikistiklere umut olsun😇 bana da tipik pko tanısı konmuştu 7-8 yıl önce. Her yolu denememe rağmen bebek sahibi olamıyordum. Adet düzensizliğim vardı. İlaç kullanıp getirtmesem 6 ay adet görmezdim. Klomenler çatlatma iğneleri aşılama derken üç yılım gitti sonuç sıfır. Kendimi yıpratmıştım iyice. Her ay tek çizgi görüp saatlerce ağlamak nedir çok iyi biliyorum. Sonra oluruna bıraktım. Dedim zamanı vardır. Tüm ilaçları bıraktım. Bu arada bi abi ile tanıştık eşimin iş arkadaşı. Bitkisel kürlerden tedavi ediyormuş filan. Ben buna durumumu anlattım. Ama bebek istiyorum demedim. Diğer kadınlar gibi her ay düzenli adet olmak istiyorum, adet günümü önceden bilmek istiyorum dedim. O da bana hayıt suyu, testere dişli aslan pençesi çayı ve ısırgan tohumu yağı önerdi. Başladım kullanmaya. Ki hayıt suyu o kadar kötü ki tadı nasıl bırakmadım anlamıyorum. Allah işte olucağı varmış. Bu arada arifoğlu marka hayıt suyu ekstratı ve ısırgan tohumu yağını her sabah uyanır uyanmaz birer tatlı kaşığı içtim. Aslan pençesi çayını günde bikaç kez iç dedi ama çok içmedim açıkçası. Neyse bir ay sonra kendiliğinden adet oldum. Ben şok. İlaçsız asla gelmez çünkü. Abiyi aradım hasta oldum devam edeyim mi abi diye. Yok ara ver dedi. Bıraktım ve bir ay sonra bir halsizlik uyku hali mide bulantısı anlatamam. Tabi aklımın ucuna gelmiyo bebek. Yemek görüp tiksinip istifra edince anladım. Eşime dedim ki ben yemeğin görüntüsünden tiksinicek insan değilim bi gariplik var. Test aldım hemen ve mucizeeeee😍 yüzlerce test sonra çift çizgiyi görmüştüm sonunda. Çok şükür bin şükür hamileydim. Kan testi kalp atışı derken heyecandan ölüyorduk. 12. haftada pipi gösterdi bize. Oğlumuz olucaktı💙 16. haftada ilk hareketini hissettim. 20.haftada babamızın eline tekme attık derken geçti gitti zaman. 37. haftamızda dr çatı muayenesi yapıp doğum şekline karar vericekti. Çatıdan önce ulturasonla bakalım dedi ve kafasının on cm yi geçtiğini normal doğumdada açılma on cm olduğu için yapmamın zor olacağını söyledi ve sezeryan önerdi. Çatı muayenesi yapmadı bu karardan sonra. Haftaya bir gün seçin dedi ve 21 ocak a gün aldık. Aynı zamanda anneminde doğum günüydü o tarih. Sonunda geldi çattı o gün. Sabah erkenden kalktım. Saat 2 de sezeryan olacağım için saat onda yatış yapıldı hastaneye. Spinal yaparken inanın hiç acımadı. Doğumum da çok kolay geçti. Sonrasında sütüm de geldi çok şükür🙏🏻 spinal tavsiye ederim kesinlikle. İlk yanağını yanağıma getirdiler ya o an için ölünür♥️ ilk ayağa kalkıp yürüme anlatılan kadar zor değildi. Şimdi hastane odasında oğluşum yanımda uyuyor mışıl mışıl teyzeler. Herkese hayırlı doğumlar dilerim. Sormak istedikleriniz olursa sorabilirsiniz🙏🏻🙏🏻
Canderinsumeltem yamacinannesi bu polistik over hastaliginda tedaviye giderken doktor zayiflaman gerekiyor falan dedi mi hic canim ?
Asena_ yamacinannesi Allah analı babalı büyütsün sağlıklı mutlu ve uzun bir hayatı olsun inşallah 😊 tebrik ederim 💐
minnosannesii0 yamacinannesi Allah analı babalı sağlıklı huzurlu bir ömür nasip eder inşallah Çok mutlu oldum umutla okudum 😍 Lütfen biz hamileleri bir avazda kurtarması için dua et ❤️güle güle büyüt bebişini
Orianna95 Gözün aydın cnm Rabbim evladınla hayırlı uzun ömrüm versin inş bizde sağlıcakla alırız kucağımıza ❤️
Enemel Canderinsumeltem canm normal tedavi aşamasında bile doktor zayıfla diyor ben 70 kiloydum doktora grtigimde bana zayıfla yoksa hamile kalman zor dedi
Btlbet yamacinannesi allah analı babalı büyütsün canım.sıra bende Çarşamba sabahı hiçbirşey kalmadı🙏Spiral ile epidural arasındaki fark ne