babygirl02 cnm esinde deil bnce sorun cunku nornal ama sayisi az onun icinde bak keciboynuzu kuru yapin cok faydali
Seninde durumunu dr bilir yani degerlerin onemli ve yumrtluorsan olmasi lazjm tabi nasip de bu isler. Ama bn dr a takip yaptirdim uc dort ay birturlu kalamadim yada kiste çevirdi catlamasi duzgunmu ona bakilmali bnmkiker catlamadi misal ilac bana yaramadi
Catlatma ignesi verilck dedi onuda gec kaldik sonra Tedaviyi biraktm ikinci ayda kendilgmden hamile kalmistim. Bence dr deis derim tek drla kalmamak lazım hepsini ayni drda deneme baska prof bul derim araatiripta cnku dr drdan ck ustun
Hatta istanbulda isen bnm drumu tavsiye ederm cok ii bana suan kimsenin demedigi serum trdavisi uygulayacak ayrica tup bebek dru kendisi ve normal tedavilerde verior bn suan normal kadin dogm polikliniğinden takipliyim