Kızlar 33+0 çift yumurta ikizlerine gebeyim. Kızım 1740 gram oğlum ise 1640 gram olmuşlar dün ölçüm yapıldı. Moralim bozuldu çünkü 2 hafta önce gittiğimle kıyaslayınca kızım 200 gram almış kilo oğlum ise 70 gram almış. Var mı böyle durumlar yaşayanlar😔