Ygmrzeynep1 Merhaba arkadaşlar Perşembe günü ilk kanı verdim 73 çıktı beta hcg bugün tekrar verdim 170 çıktı şuan hamileyim sanırım artış iyi mi
Pparla Ygmrzeynep1 hayırlı olsun sağlıkla kucağına al inşallah 🤲🏻 iki günde bir test vermeni söylediler mi
Ygmrzeynep1 Pparla yok aslında söylemediler ben bugün vermek istedim artış oluyor mu diye benim gebelikler riskli oluyor iğne kullanıyorum ama henüz doktora gitmedim haftasonu diye
Pparla Ygmrzeynep1 iki günde bir ver bence doktorunda böyle söyleyecektik kesinlikle bende bu gün öğrendim hamile olduğumu ve kan tahlili takipi yapalım dedi doktorum iki gün sonra tekrardan kan vereceğim
Ygmrzeynep1 Pparla oksapar kullanmıştım ilk hamileligim de şuan da doktora henüz gitmedim yarın ogrenicem kullancakmiyim bakalım