Ecexxxxxx estağfurullah olur mu öyle şey, evet devlet hastanesinde rapor çıkarttırıp, o raporun geçerli olduğu her hangi bi hastanede tüp bebek tedavinize başlayabiliyorsunuz, ilaçlarınızı karşılıyor, eğer devlette kafanıza yatan bi hastane varsa direkt orda da başlayabilirsiniz, öyle oluncada bitek ilaç ücreti, yumurta dondurma ve transfer ücretini ödüyorsunuz, özeldense daha makul rakamlara tekabül ediyor, tercih size kalmış 🥰 rapor içinde evrak tamamlamanızı istiyorlar, rahim filmi, kan tahlilleri, eşinizden spermiogram testi, meme ultrasonu, ikametgah, 2 tane resim felan, her hastanenin rapor şartları değişiyor ama genel anlamda bunları istiyorlar ☺️