Kızlar merhaba, açık sorucam kusura bakmayın. Karnının bozulması doğum belirtisimi yani daha önce başına gelen oldumu? Hasta değilim ya da midemi bozucak bir şey yemedim ama saatlerdir karnım sancıyo bozduğum için. İnternette doğum öncesi vücudun kendini temizlemesi diyor ama bilemedim. Tecrübelerinizi merak ettim