Selvi___ Hanımlar merhaba 35 haftalık gebeyim çatı muanesine ne zaman girdiniz yada nasıl oluyor kaçıncı hafta da oluyor bi bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ?
neslsah-1 Selvi___ 36. Haftadan beri giriyorm suan 39 um çarşamba bidaha yapcak 4 kere olmuş olcam doğurana kadar her kontrolde ypcak yani
neslsah-1 Selvi___ ama korkucak bişey yok kendini ne kadar kasmazsan o kadar iyi serbest bırak hiç bişey düşünme canm
Habbklvz Selvi___ ben 39.haftada oldum çatı muayenesini. Doktor doğumu tetiklediği için son zamanlarda yapılması gerekiyor demişti
Selvi___ Mevamommy neye göre baktı mesela nst de sancı çıktığı için mi yoksa belli bir haftaya gelince mi bakıyor
Mevamommy Selvi___ benim 33 . haftadan itibaren sancım çıkıyordu zaten hep alttan bakıyordu 37 de baktığında demişti çatınız müsait diye
Dagdelen Haftada baktı. O kadar korkunç şey okudum. Hiç alakası bile yoktu. Gayet konforlu hiç bir acı ağrı da yaşamadım. Sonrasında kanama vs de olmadı. Kötü deneyimlere şaşırdım doğrusu.
Dagdelen aslcnr aynen ilk haftalardaki alttan ultrasondan hiç bir farkı yok. Toplasan 10 saniye sürmüştür. Muhabbet edip konuştuk o sırada sevgili doktorumla 😄
Habbklvz Selvi___ aslında acılı olan işlem Çatı muayenesi değil bazı doktorlar çayı muayenesi yaparken zar sıyırma da yapıyorlar o işlem çok acıtıyor
Habbklvz Meltnc15 alttan muayene ettiklerinde zar sıyırma yapıp doğumu tetikliyor lar. Cuma günü yaptı bana o gece suyum geldi cumartesi doğum oldu. 41 +0 da doğum yaptım.
Lilamorr06 Selvi___ ben hem özele hemde devlete gidiyorum ikiside çatı muayenesi yapmıyor. Özelde ki de rutin bi kontrol değil yapılması mecburi değil demişti