Kızlar merhaba ilk hamileliğimde hiç sancılarım olmamıştı çok rahat geçirmiştim ama bu hamileliğimde sabah çok sancım vardı şimdi yok ama şimdi de karnım taş gibi batıyor gibi sancı değilde yani hastanede uzak bize 1 saatlik yol ilçede olduğum için sağlık ocağı var sadece sancıyı nasıl anlarım bilmiyorum da 🤦🏻♀️ bu arada 38+5 iz bizim gibi olanlar var mı