melissannesi Kubra_2566 bi önceki gebeliğimde ben yaşamıştım hem ne agrı bembeyaz olmuştu suratım acile koşmuştum Sol tarafına yat dedi dr Hamilelik boyunca öyle yattım böbreğimde büyüme olmuştu sonrasında geçti şükür