rosatue Merhabalar, 11-14. Haftalar arası uygun olduğunu biliyorum ancak en uygun hafta diye bir şey var mı, size sormak istedim.
rosatue babyiscoming_ Doktor 11. Haftada kontrole çağırdı. Ben de sonucu alayım da götüreyim diye düşündüm ama bilemedim. 12. Haftada kontrole gitsem daha çok içime sinecek.
babyiscoming_ rosatue bence de o şekilde yapın bu arada sonucun çıkması 1 haftayı bulabiliyor bilginiz olsun
rosatue babyiscoming_ Aa öyle mi? Benim ilk gebeliğimde aynı gün vermişlerdi sonucu ama şimdi bambaşka bir şehirdeyim. Unutuluyor böyle şeyler. Teşekkür ederim.
babyiscoming_ rosatue evet hatta benim doktorum 10 güne çıkar dedi 10.günü bulur dedi ama 1 haftada çıktı. Tabi hastaneden hastaneye değişkenlik gösterir bu durum. Rica ederim🌸
rosatue Edailkemomm Eğer küçük ilçe hastanesi değilse yaparlar. Benim görev icabı yaşadığım ilçe hastanesinde yapılmıyor. Merkezdeki hastanelere yönlendirdiler.